databáze cmos4xxx/74xx

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Středa Leden 22 11:47:23 CET 2020

Zdravím,

Před nedávnem jsem zjistil, že byla zrušena moje oblíbená stránka s komplet
seznamem CMOS 4xxx obvodů.

Nevíte o nějakém webu, kde by byl komplet přehled?

Našel jsem od Nexperia, ale ten je pochopitelně pouze na jejich portfolio a
neobsahuje zcela všechny modelové řady, natož vyřazené z prodeje, u kterých
jsem také potřeboval znát zapojení a zbytečně tak otvírat další okna v
prohlížeči.

Tedy pátrám po nějakém webu, který by měl komplet CMOS4xxx řadu (bez omezení
na jediného výrobce), hledání dle kritérií OR, AND, XOR, Shift regs,
Counters, apod. a dle toho vypadly příslušné obvody včetně datasheet.

RK