2 diky v PC

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pondělí Leden 20 18:30:21 CET 2020

Kedysi som potreboval 3x win7 na jednom PC. jeden bol na inom fyzickom disku
a bolo treba skryt zakazdym tie ostatne disky (oddiel) aby ten win.
nabootoval, lebo som to namnozil z jedneho nainstalovaneho.

Spravil som to pomocou EasyBCD ale pouzil som este NeoGrub - tam sa da
nakonfigurovat ktore disky skryt pred bootovanim systemu.

https://neosmart.net/wiki/easybcd/

m.