2 diky v PC

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 20 20:40:23 CET 2020

Já to takhle provozuji na služebním ntb a když jsme obča na chalupě,
nechtěl jsem vozit další NTB
a hlavně v tom služebním v systému  nechci páchat soukromé věci. ke všemu
tam nemám úplná práva.
 Tak jsem přidal další disk, kde mám svoje W10.
Ty moje W 10 ale viděly služební W7  a  při přebotování to občas řvalo, že
je požkozený disk, po updatech se to nějak hádalo.
V ovládacích panelech jsem v každém systému zakázal ten druhý disk ( objeví
se tam taková šipka dolů vedle miniikonky )
A od té doby je klid a vše funguje bez problémů. Disky na sebe nevidí a
všichni jsou spokojeni.