2 diky v PC

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 20 20:32:26 CET 2020

Ne vždy to funguje dobře. Různé muzikantské obstaróžní programy na těch
virtuálních woknech nefungují korektně.
Hodně jsem si s tím naběhnul, nakonec sehnal starší železo, kde WXP a
hlavně W98SE funguje.

To samé s nějakým osciloskopem do PCI slotu. Je na to obslužný program ve
WXP a na virtuálních WXP osciloskop ukazuje bludy :-(

po 20. 1. 2020 v 19:39 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>