OT: EDID bylo Re: OT: Druhý monitor ve windows 10

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Leden 20 16:08:10 CET 2020

Já takový bohužel mám. Nějaký korejský Crossover 27" s rozlišením
2560x1440px, vstup má pouze DVI. Mám ho několik let, s grafikou HD5450
fungoval doposud pod Win8.1.
Mám nové PC s Win10, procesor Athlon 3000G s integrovanou grafikou. A s
tou si prostě nerozumí, zozbrazí mi 640x480 a nelze to změnit. Už jsem
zkoušel všechno možné, různé ovladače, program Custom Resolution Utily a
nic. V CRU mi ukazuje jediný záznam 2560x1440 na 60Hz, nic jiného.
Prostě si ta grafika s tím monitorem nerozumí.
Zkoušel jsem tu starou HD5450 i novější GT710 pod Win10 a s těmi to
funguje bez problémů. Mohu si vybrat rozlišení jaké chci.
Nevíte jak to "opravit"?

Martin Hanek