Re: OT: EDID bylo Re: OT: Druhý monitor ve windows 10

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 20 19:33:58 CET 2020

Měl jsem snad podobný Cross - Over 27 , stejné problémy. Pak jsem ho
věnoval jednomu kamarádovi a od dokázal editovat  ty EDID informace. Pomocí
nějakého programu v DOSU !!!
On ten monitor totiž EDID má , ale nějaké očesané.