Re: OT: Druhý monitor ve windows 10

Pondělí Leden 20 15:58:33 CET 2020

Já jsem taky neviděl bušit žábu pěstí do skály a prej se to občas děje.

Prostě bych to vyzkoušel, Windows 7 možná nastavily např. 72Hz a
Windows 10 75Hz, protože monitor by měl umět obojí... ale v praxi je
to někde na hraně, kabel je špatný, blbě ohnutý, někde nějaký vakl,
cokoliv.

Pokud se to bude s nižším rozlišením chovat stejně, tak to tím asi nebude. Asi.

P.K.