zapojeni/prepojeni zastrcky prumyslove 230V/32A na bytovou 230V/16A..

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Leden 15 17:35:33 CET 2020

prodejce mi odpovedel, ze je to OK, ikdyz nevim presne co, protoze jsem
mu polozil vice otazek :-). ted pred 5min jsem tam pridelal novou
zastrcku a frci to. zatim tedy to vsechno sviti a krute funej vetraky.
jedna se o invertorovy TIG ACDC 200A se SPOT rezimem.
https://www.naraditechnik.cz/multifunkce/524-invertorovy-svarovaci-zdroj-jet-tig-ii-acdc-200-s-spot-igbt-welder-fantasy-horak-parker
.
ted navod, kabely, horak, argon, proste slozita hracka :-)
snad ze to poda.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65