zapojeni/prepojeni zastrcky prumyslove 230V/32A na bytovou 230V/16A..

Středa Leden 15 17:30:12 CET 2020

Všechny přístroje by měly mít vstup napájení takový, aby bylo jedno,
co je L a co je N. Už proto, že pár kilometrů na západ máte zásuvky,
kde můžete vidlici strčit tak i tak. A také proto, že ještě před pár
lety se i u nás běžně prodávaly rozdvojky, které to měly na jedné
straně naopak.

P.K.