CRT televize SONY WEGA 80cm

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Leden 13 19:36:04 CET 2020

U toho mého univerzálu (z Lidlu) jde ke každému tlačítku jen 1 kód pro každé zařízení (TV, RADIO, AUX…), ale dají se kombinovat kódy z různých ovladačů. Měl jsem trvale ovladač přepnutý na TV, ale některá tlačítka byla naučená na kódy TV a jiná na STB.

Dvojitým stisknutím zapínacího tlačítka se odeslal povel k zapnutí / vypnutí na všechna naučená zařízení.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, January 13, 2020 7:28 PM
To: HW-news
Subject: Re: CRT televize SONY WEGA 80cm

Jestli tomu dobře rozumím, tak na jedno tlačítko jde nahrát dva různé povely? Dvou různých zařízení - přesněji řečeno původní kód pro zapnutí/vypnutí vlastního STB + kód dalšího cizího zařízení?

To by byla velmi zajímavá vlastnost, ještě jsem se s tím nesetkal.

Když jsem zkoušel do univerzálního DO nahrát dva IR povely od různých zařízení za sebou, tak to nešlo.