CRT televize SONY WEGA 80cm

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 13 17:56:22 CET 2020

Ještě se uživatelů Cryptoboxu 702T zeptám, jak funguje zobrazení času.
Dnes jsem byl opět bombardován, že čas je o 8 minut jinde. Zdá se, že volba
synchronizace  ( ručně/síť) na to nemá žádný vliv.
Jde vám čas správně?
A zkoušel někdo nastavit nahrávání a pak vypnout stb ze zásuvky? ( simulace
např. hodinového výpadku 230V ) ?