CRT televize SONY WEGA 80cm

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Středa Leden 15 22:06:27 CET 2020

Dobrý večer,
dnes ráno jsem to porovnal s časem v mobilu. STB šel 7s později. Tak
jsem jen tak naslepo STB zapnul a rozdíl byl 2s. Tak jsem si říkal, že
se to asi nějak srovnalo a zase jej vypnul. Překvapením bylo, že po
vypnutí byl rozdíl 15s. Když jsem přišel večer domů, tak jsem to chvíli
měřil (ve vypnutém stavu) a zjistil jsem, že není minuta jako minuta :-)
Změna na displeji nastává za minutu +/-několik sekund. Kdybych to
neviděl, asi bych tomu ani nevěřil. V zapnutém stavu jsem to už
nezkoušel. Nicméně si to čas drží.

EH