CRT televize SONY WEGA 80cm

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 13 19:27:57 CET 2020

Jestli tomu dobře rozumím, tak na jedno tlačítko jde nahrát dva různé
povely? Dvou různých zařízení - přesněji řečeno původní kód pro
zapnutí/vypnutí vlastního STB + kód dalšího cizího zařízení?
To by byla velmi zajímavá vlastnost, ještě jsem se s tím nesetkal.
Když jsem zkoušel do univerzálního DO nahrát dva IR povely od různých
zařízení za sebou, tak to nešlo.