Ledka, integraac a 220

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 12 19:38:48 CET 2020

Tenhle obvod je v Tesla LED filamentové retro  žárovce.  Vše je (včetně
kapacitoru za můstkem) v patici žárovky. Našel jsem ji vyhozenou a rozebral.
Před tím můstkem byl SMD odpor 4,7Ohmu a byl přerušený - jasné kurvítko.
Měřil jsem to  a na těch filamentech je okolo 300V, proto ta žárovka nelze
rozumně stmívat klasickou fázovou regulací.
Celá regulace je tak v 5 procentech dráhy regulátoru.

Ale líbí se mi tyhle žárovky, neboť neruší.