OT: Cteni z IP kamery

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Leden 12 12:09:20 CET 2020

Je potřeba najít přesnou cestu k RTP nebo MJPEG streamu. VLC to určitě zvládne. Kamera zaručeně nic proprietárního mít nebude.
Jak se dívám na návod, tak to bude levný čínský typ. Zkusil bych zapátrat po HiSilcon kamerách, z toho vychází ty levnější. Vzhledově to nepřipomíná ty dražší Číňany (Dahua, Hikvision), ale případně bych zkusil adresu streamu taky.
A pokud ta kamera podporuje Onvif (to i ti nejlevnější Číňaní podporují), tak třeba přes Onvif Manager ta adresa streamů půjde zobrazit. Nebo si něco napsat přímo s podporou Onvif. Osobně bych spíš šel cestou napsaných aplikací jako je třeba iSpy.