RE: OT: Cteni z IP kamery

hudaklan na volny.cz hudaklan na volny.cz
Neděle Leden 12 12:45:21 CET 2020

Jak už jsem psal, s kameramy  nemám žádné zkušenosti a u VLC si umím tak spustit film.
Ve VLC jsem otevřel siťový proud a napsal URL adresu, ale nic se nestalo. VLC se okamžitě samo zavře.

Potřeboval bych vše polopaticky vysvětlit. Kamera má podporovat Onvif. Jde mi o to jak otevřít
stream, jak ho přečíst a pak poslat do okna programu napsaného ve VC.

Na ten iSpy se podívám, ale uvítal bych spíše jednoduchý příklad na otevření streamu
a jeho zobrazení do vytvořeného okna.

HUDA