Re: MCU s nejmenenší spotřebou.

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Středa Leden 8 15:54:04 CET 2020

dobry den
Jednou v zivote jsem pouzil PIC- PIC16F628.
Bylo to pro RTC , buzeni ,rizeni powermanagementu a ulozeni par adres do
SDkarty.
Vse bezelo na interruptu v asembleru a s 32kHz krystalem.Spotreba byla
nekde okolo 1.5uA.
Ale je to uz 10 let a nic s mensi spotrebou jsem tenkrat nevymyslel.
Fanda