RE: MCU s nejmenenší spotřebou.

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Středa Leden 8 14:20:41 CET 2020

Zdravím,

Například na bezdrátové jednotky používám PIC16F1829 QFN20 a se spotřebou jsem někde kolem 5µA. Napájeno CR2477 a momentálně mi to běží přes rok a baterky po vyjmutí mají stále kolem 3V. Jednou za definovaný čas (15min) to sejme polohu, teplotu, ověří nějaké vstupy a pošle paket a jde spát.

RK

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Wednesday, January 8, 2020 1:52 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: MCU s nejmenenší spotřebou.

Ahoj,

Potřeboval bych udělat RTC, s trochu složitější logikou, ale ne o moc. Takže hledám procesor, který udržím velmi dlouho při životě na tužkových baterkách.
Zatím mi vychází PIC12F629 nebo PIC16F15313, tam jsem u obou někde kolem 8μA při použití krystalu 32768 a napájení 2x AA = 3V

U těchto procesorů si mohu dovolit jen DOZE nebo IDLE mode, jinak mi neběží časovač.

Nezná ještě někdo nějaký úspornější procesor?

díky

Jindra

[OT]
P.S. vím že všichni odborníci na AA baterie jsou teď u Mercedesu: https://vimeo.com/254035263 [/OT] _______________________________________________