Soft start

Miloš Šula sula na rps.cz
Úterý Leden 7 13:32:04 CET 2020

Přesně tak,
řežu s tím už celej rok a ještě se mi nestalo, že by tu pokosou pilu při
řezání centrála neutáhla ani při rychlejším řezu - pokud tam není hřebík
:). Opravdu je problém pouze s tím rozjezdem. Měl jsem předtím další dvě
centrály se stejným VA výkonem a tam nebyl problém ani s tím rozběhem -
neměli na výstupu téměř žádnou elektroniku. U Zipperu leze na výstupu
sice pěkná sinusovka, ale ta elektronika co tam je, se ukázala při
použití pokosové pily problematická. Objednal jsem tohle
https://www.aliexpress.com/item/32907826615.html a uvidím.

Rozdíl není jen cenový ale hlavně váha. Když to musíte každej den tahat
200m tam a zpátky po polní cestě tak si taky rozmyslíte, jestli vzít
14kg nebo 40kg centrálu.

Miloš