Soft start

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Leden 7 10:52:16 CET 2020

ut 7. 1. 2020 o 10:23 Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napísal(a):

> Jak jsem již jednou psal. Není to jen o matematice a Ohmově zákoně a
> normách. Je to  také o zkušenostech a praxi  s těmito výrobky.
> Když jsme ale u těch výkonů lze v případě nárazového hobby    použití  ( o
> to tu jde ) například rozbrušovačky s příkonem 1000W použít i malou
> centrálu  650VA.
> Je ale třeba počítat s tím, že se o ten stroj při řezání nemohu opřít. Ze
> strany centrály je většinou nějaká proudová nebo tepelná pojistka.

Ano,

da sa doviest az k dokonalosti.
Pouzit centralu s takym malym vykonom, ze bude stacit iba na chod stroja
naprazdno, zapnut to, nechat bezat naprazdno,
zobrat rucnu chvostovu pilu a pilit rucne...

;-)))

Zakon zachovanie energie Watty, Volty, matematika, aj vsetko ostatne  bude
fungovat, akurat chybajuca energia na pilenie bude dodavana svalmi...

Dodo