Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Leden 6 09:19:45 CET 2020

odvolavam co jsem provolal, zkousel jsem to jeste jednou doma a i ted s puvodnim kodem a zda se ze to funguje spravne, nechapu to, co jsem predtim delal jinak..
ja to asi nevyuziju, plneni komparacniho registru pres DMA s jen obcasnym updatem tech hodnot znamena mensi zatizeni mcu nez kdyby se poustelo to preruseni.
ale mozna by na to mohl mrknout kolega, ktery ten dithering pouziva v kontinualni kompenzaci v magnetometru..

v.p.

> Od: "Miroslav Mraz" <mrazik na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 03.01.2020 15:15
> Předmět: Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Jo, máte pravdu, 16 je opravdu perioda opakování, pokud je argument
 stále stejný, takže by to mělo stačit. Už je to dlouho, co jsem to
 dělal, tak jsem to ještě testoval a mě to opravdu sedí i při těch 16
 vzorcích. Součet vypočítaných hodnot pwm je pak roven argumentu.

 Mrazík