stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Leden 3 15:14:59 CET 2020

Jo, máte pravdu, 16 je opravdu perioda opakování, pokud je argument
stále stejný, takže by to mělo stačit. Už je to dlouho, co jsem to
dělal, tak jsem to ještě testoval a mě to opravdu sedí i při těch 16
vzorcích. Součet vypočítaných hodnot pwm je pak roven argumentu.

Mrazík