stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Leden 6 10:55:36 CET 2020

A co vám brání těch pár desítek hodnot předpočítat do bufferu a pouštět
to pak přes DMA do komparačního registru. Já jsem to měl v přerušení jen
z lenosti a procesor měl výkonu na rozdávání, takže nebylo potřeba to řešit.

Mrazík