stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Leden 2 15:44:24 CET 2020

Popsanou ideu jsem sice nepochopil, protože jsem líný to celé
přelouskat, ale není to něco podobného jako zde
https://kizarm.github.io/pwm/html/index.html ?
Tady není použita tabulka, ale vzorky se průběžně přepočítávají poměrně
úsporně, DMA by šlo použít také.

Mrazík