Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Leden 2 15:38:30 CET 2020

>Myslite TIMx_CCR1?

ano, v pripade toho nuclea F303 a st examplu je to (uint32_t)&htim->Instance->CCR1
v pripade F334 je to (uint32_t)&(HRTIM1->sTimerxRegs[HRTIM_TIMERINDEX_TIMER_D].CMP1xR)

>Hehe (pardon, neodolal som).
ano,  to jsem cekal :-)

zase ale kdyz jsem zprovoznoval teplotni senzor TC74 pres I2C, tak v HAL jsou to dva, tri radky, v LL nevim nevim, nebyl jsem z tech examplu na prvni pohled moudry.

V.P.

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 02.01.2020 15:23
> Předmět: Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...
>
> Pokud se budou tato cisla plnit pres (kruhove) DMA do CMP1 registru

 Myslite TIMx_CCR1?

 > No stravil jsem asi den a pul (nachlazeny napul v posteli) snazenim se naklikat to DMA v CubeMX, no neslo to.
 > Kupodivu po 30 minutach koukani do HRTIM_Snippets (STM32Cube_FW_F3_V1.11.0) to behalo po bezproblemu, takze doporucuju..

 Hehe (pardon, neodolal som).

> [...]
 > jelikoz v tomhle pripade budu hodnotu pwm menit max. cca 10-20 za sekundu, tak mi prijde zbytecne aktivovat ty transfer complete preruseni,
 > ktere by byly radove na 65kHz, ale proste provedu ten prepocet tabulky jen pri zmene..
 > tak je moznost, ze se zapisem do pameti trefim zrovna do okamziku kdy se z toho mista bude chtit pres DMA cist..
 > predpokladam, ze si to sbernice nejak prebere a jedno nebo druhe (program nebo DMA) pocka.. a jiny problem nebude...?

 Ziadny problem ma nenapada.

 wek