Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Leden 2 16:29:29 CET 2020

vzpominam si, ze jste to tu zminoval, mam to i nekde ulozene, akorat fakt nevim kde...

ten princip ST apnote je myslim docela pochopitelny hned z toho prvniho obrazku v apnote pdf. je to takove "brute force" ktere prida do spektra nejake breberky na nizsich frekvencich nez je zakladni f pwm..

ohledne Vaseho kodu, budu si muset rozmyslet co to vlastne dela. prvni pohled - ma tam byt v te funkci v preruseni opravdu resample = 0; - to by pak ten prvni if nedaval smysl?

diky
v.p.

> Od: "Miroslav Mraz" <mrazik na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 02.01.2020 15:44
> Předmět: Re: stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Popsanou ideu jsem sice nepochopil, protože jsem líný to celé
 přelouskat, ale není to něco podobného jako zde
 https://kizarm.github.io/pwm/html/index.html <https://kizarm.github.io/pwm/html/index.html> ?
 Tady není použita tabulka, ale vzorky se průběžně přepočítávají poměrně
 úsporně, DMA by šlo použít také.

 Mrazík