sklo pro 3D tisk

Peter Berec p.berec na bonum.sk
Pátek Únor 28 10:43:49 CET 2020

Veľmi dobrá alternatíva (osobná skúsenosť) k tyčinkovému lepidlu je PVAC
lepidlo - napr. "KORES Lepidlo White Glue" (aj po zaschnutí je rozpustné
vo vode):

https://www.mall.sk/tekute-lepidla/kores-lepidlo-white-glue-125-ml-biele-100005659025?src=sug&s=KORES%20Lepidlo

Rozriediť vodou (cca. 10 dielov vody, 1 diel lepidla), natrieť štetcom
na podložku vyhriatu na cca 50 stupňov.

P.

Dňa 28. 2. 2020 o 9:40 Čihák Martin napísal(a):