sklo pro 3D tisk

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Únor 28 20:41:53 CET 2020

Muzete pridat vic parametru ?

Ja zkousel pro uchyceni prvni vrstvy:
1. Sklo+ lepidlo Tesa, jedna vrstva nebo dve vrstvy a zaschnout nebo
cerstve. U zaschnuteho lepidla nekolik dni jsem mohl jet na nizkou
teplotu, ale opakovatelnost ... radeji tedy zvetsim teplotu HB na 90
2. Tryska prumer 0.4, vrstva 0.2, vzdalenost trysky od skla 0.8mm, maly
perimetr rychlost 15, retrakce 2mm. Male krouzky cca 5 mm napr. diry na
srouby jsou na prvni vrstve nejcitlivejsi. Velkve veci jdou lepe i za
mensi teplory HB. U maleho krouzku tryska pri spojeni krouzku misto
spojeni nekdy popostrci druhy konec od krouzku.
3. Filament transparent, Plasty mladec 1.75mm, teplota 250. Teplotu mohu
snizit na 240, ale pri vyplnich u transparentu se mi zda lepe tech 250.

Obcas jsem tiskl s PETG bez vahani, ale nyni na teto civce jsem musel
radne otestovat.

Jirka