TC2309

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Únor 23 00:17:46 CET 2020

Já bych se podíval, jak má zapojené gate.

POkud zdroj začne pulsovat a gate je uzemněné (pokud je to Nfet, neštudoval
jsem DS), prorazí ho to pokud tam nemá pár součástek navíc.

Odešel mi podobně FET v CNCčku, byl na 555 úplně natvrdo.

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Kuba

Nevím, co by na tom mosfetu mělo odejít. Bude nejspíš buzený (PWM) z jiného
IO, a jediné co mě napadá , že při nabitých bateriích tam je veliký ztrátový
výkon a upeče se.
Ale píšete, že je to jen při nabíjení...což je zvláštní.
Já bych zkusil odstranit tu příčinu, o které víte.
Buď lousknout ten nabíjecí adaptér a nastavit ho na 4,1V ( prodlouží se i
životnost těch 18650 - 4,3V už je moc) , nebo dát do série schottky diodu.
Pak ale nebude sedět ta indikace "hladinovou led" v adaptéru !
Nebo zkusit párkrát nabíjet z laboratorního zdroje nastaveného na 4,1V (
omezení cca 500mA ) , jestli ten mosfet také umře.

U těch čínských věcí je občas třeba  něco do-do.