TC2309

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Neděle Únor 23 20:11:54 CET 2020

nemám k dispozici laboratoř :) . vždy jsem si vystačil s obyč měřákem a pár proprietama. elektronika neni muj hlavní obor. Napájecí napěti na nabíječce je 4,3V naprázdno. při zapojeni na čelovku je 4,1V , alespon to tvrdí měřák. Odejde to při nabíjení protože trvá dlouho, především když na to zapomenu. Čelovka tak dlouho nikdy nesvítila , třeba by odešla taky při 10h svícení , ale dřív kleknou baterky, takže je opravdu možné že se to upeče.

dovolil jsem si připojit ručně namalované schema podle desky. Key je tlačítko přepínajici režimy v hlavě čelovky. G jde na + přes 10kohm a rezistor je v pořádku.

díky.

⁣Odesláno z TypeApp ​