TC2309

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Únor 22 22:16:20 CET 2020

Nevím, co by na tom mosfetu mělo odejít. Bude nejspíš buzený (PWM) z jiného
IO, a jediné co mě napadá , že při nabitých bateriích tam je veliký
ztrátový výkon a upeče se.
Ale píšete, že je to jen při nabíjení...což je zvláštní.
Já bych zkusil odstranit tu příčinu, o které víte.
Buď lousknout ten nabíjecí adaptér a nastavit ho na 4,1V ( prodlouží se i
životnost těch 18650 - 4,3V už je moc) , nebo dát do série schottky diodu.
Pak ale nebude sedět ta indikace "hladinovou led" v adaptéru !
Nebo zkusit párkrát nabíjet z laboratorního zdroje nastaveného na 4,1V (
omezení cca 500mA ) , jestli ten mosfet také umře.
U těch čínských věcí je občas třeba  něco do-do.

Já tu mám jednu starou svítilnu "Akoray" na jeden AA článek. Má zajímavou
funkci - paměť, kam lze uložit jakýkoliv jas od skoro tma až po plný výkon.
Dále jde nastavit, jestli je použit ACCU ( vypne při 0,9V  - předtím
problikává) nebo  primární článek. Pak ho ždíme až do cca 0,4V.
A vše pomocí zapínacího spínače na zadní části. Jenomže už si nepamatuji ,
jak se ten program mod aktivoval a jak se to tam ukládalo. Web taky mlčí.