tvorba stranky - potrebujem nakopnut

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Únor 21 18:05:33 CET 2020

Zdravím,

neporadím, ale napíši svou zkušenost, protože před 20 lety jsem také
vytvářel jednoduché html stránky v poznámkovém bloku.. Před cca půl rokem
jsem se rozhodl udělat stránky pro KPZŠ , kde bychom psali co děláme a
tak... nakonec jsem kapituloval a použil  použil Webnode a za jedno deštivé
odpoledne bylo hotovo...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel