tvorba stranky - potrebujem nakopnut

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Únor 21 18:13:58 CET 2020

1) sablonovaci system na svoji strane a nagenerovat prislusne mnozstvi
zcela statickych html, provazany linky
2) frames
3) na kazdou polozku menu mit event onclick, a v handleru onclicku
natahnout statickou substranku (ajax .load) do div kontejneru napravo.
4) na kazdou polozku menu mit event onclick, vpravo je tolik kontejneru,
kolik je polozek, a vsechny maji visibilitu hidden, kliknutim se
'schova' ten zobrazeny kontejner a zobrazi jeden z neviditelnych. Tady
je pure CSS verze, ale neni mi na prvni pohled jasna
https://webdevtrick.com/css-sidebar-menu/
5) urcite je nejaka 'nova, jedina spravna cesta', na kterou jsem zapomel ;)

J.