tvorba stranky - potrebujem nakopnut

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Únor 21 18:03:46 CET 2020

Ten pocit je kvůli tomu, že obsah generuje obvykle PHP na straně serveru. Zas tak složitý to není, takže bych mrknul na to, jak udělat základní PHP stránku.
Osobně bych se klidně držel i www.w3schools.com, dost mně ta stránka pomohla, když jsem předělával jednu stránku z PHP 5.6 na 7.3.
Možná někdo poradí lepší metodu, ale dělal bych to přes switch a get nebo post.
https://www.w3schools.com/php/php_switch.asp
https://www.w3schools.com/php/php_superglobals.asp