Re: OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

Pátek Únor 21 07:01:22 CET 2020

Jeden námět k řešení: připojení televize k internetu jsem taky jednu
dobu měl přes externí AP (přestože televize má i wifi) zapojeného do
LAN portu. A to z jednoduchého důvodu, otravného "červeného tlačítka",
některé programy si tuhle chytrou funkci vyložily po svém a klidně vám
hodí přes celou obrazovku reklamu. Takže jsem to APčko měl vypnuté a
zapínal jen když jsem chtěl ty internetové funkce používat.

Na co má být televize pořád online, když si chci jen občas pustit
youtube nebo ivysilaní.

P.K.