Re: OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Únor 21 07:53:58 CET 2020

To se mi ještě nestalo, aby se zobrazila nějaká reklama. Jen ČT zobrazuje upoutávku nejen na červené, ale i na modré tlačítko. Ale je to jen pár sekund.
Jínak jsem také musel použít LAN, protože přes WIFI se občas přehrávání videa zaseklo a přerušilo. TV i router podporují i 5 GHz pásmo, ale ani to nebylo dostatečně spolehlivé.
Z.
> Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 21.02.2020 07:01
> Předmět: Re: OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

Jeden námět k řešení: připojení televize k internetu jsem taky jednu
 dobu měl přes externí AP (přestože televize má i wifi) zapojeného do
 LAN portu. A to z jednoduchého důvodu, otravného "červeného tlačítka",
 některé programy si tuhle chytrou funkci vyložily po svém a klidně vám
 hodí přes celou obrazovku reklamu. Takže jsem to APčko měl vypnuté a
 zapínal jen když jsem chtěl ty internetové funkce používat.

 Na co má být televize pořád online, když si chci jen občas pustit
 youtube nebo ivysilaní.

 P.K.