Re: OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Únor 20 22:22:27 CET 2020

U LG je to dost podobné. Já mám v tomto směru asi výhodu, jestli se to tak dá brát. V každém relevantním přístroji prolezu nastavení a pozakazuju všechno, co se mi nezdá, než ho pustím k síti. Pak případně postupně povolím a občas kouknu do logu FW, kam to leze. V každém případě se bez interakce uživatele tahle fičura u LG sama nespustí a také ji lze odebrat ze seznamu vstupů, takže se uživateli z kategorie bfu vůbec nezobrazuje.
Dost lidí na to kašle nebo o tom neví, protože když v paneláku nahodím scanner, tak se docela pobavím.

Zeman

Zeman

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.