Re: OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Únor 19 22:37:26 CET 2020

Hm, to se nám také stalo, máme dvě TV Samsung. A není místo hysterické
reakce lepší dětem vysvětlit, že se na vše nekliká? Nebude vždy přítomný
tatínek a maminka, kteří je ochrání... Píši to jako otec dvou školou
povinných synů.

S takovými věcmi se setkají ještě mockrát. Nakonec, pokud se pamatuji, i
tady v konferenci chtěl někdo minulý týden špehovat vlastní děti (!)
kamerou, jestli zavírají dveře, nebo tak nějak. Velký bratr na postupu, s
tím nic nenaděláte.

S pozdravem Pavel Poucha
(Odesláno z mobilního telefonu)