OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

David Belohrad david na belohrad.ch
Čtvrtek Únor 20 07:50:03 CET 2020

No, me spis nastvalo, ze zase cumi na bednu, kdyz meli delat ulohy. Ale
o to prece nejde. Jde o to, ze ta televize dela neco, co jsem
neschvalil, a co hur, o cem jsem ani nevedel, ze dela. Mel jsem za to,
ze ta televize je 'smart' jenom na vnitrni wifi siti. Tim, ze si ta televize
udela hotspot, a navic je spojena na vnitrni sit, vytvari docela dobry
backdoor do vnitni site.

/d/