Re: OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Únor 21 11:33:43 CET 2020

Z netu nejdou pustit zdaleka všechny pořady. A pokud už jdou, tak zase jen po omezenou dobu třeba týden od odvysílání.

Nejvtipnější bylo, když jednu dobu uváděla ČT v programu začátky pořadů v nezaokrouhlených minutách (např. 20:03). To si pak člověk naivně myslel, že v tu chvíli skutečně začne pořad. Omyl. Ještě dalších několik minut tam tlačili reklamu a upoutávky.
Z.
> Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 21.02.2020 10:55
> Předmět: Re: OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

Na zprávy nekoukám. Kdybych měl tu potřebu sledovat program, co se mi
 kryje s jiným, koupím za pár šupů settopbox s nahráváním, případně na
 ČT je možnost si to pustit z netu.

 P.K.