elektromobil

Středa Únor 19 17:59:36 CET 2020

Tím chcete říct, že když vidíte, co jezdí kolem vás za řidiče, že stroj by
to zvládl lépe? To by si ale museli vybrat oni, že to má řídit za ně.

Já se považuju za dobrého řidiče. Mám hloupé auto, všechno je na mně. Řídím
tak, abych dojel a věřím si. Dokážu jet i za špatného počasí, po mizerné
silnici, bez namalovaných čar atd. Dokáže to počítač? Dokážou ty sensory,
ať už jsou to kamery nebo radary, vidět něco třeba skrz sníh? Dokážou
poznat nejen překážku, ale i díru v zemi?

P.K.