elektromobil

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Únor 19 20:08:50 CET 2020

Dunning-Kruger rika kazdymu, ze je nadprumerny (a o to vic tem, kdo
nejsou).
https://cs.wikipedia.org/wiki/Dunning%C5%AFv%E2%80%93Kruger%C5%AFv_efekt

Napriklad jsem ochoten tvrdit, ze kazda nahrada manualniho razeni za
automat je vyhra. Jak pro me (ktery se vlece za tema, co neumi radit),
tak pro to auto ;)
Ale jestli verim, ze to stroje budou umet prumerne lepe nez lidi? To
urcite jo. A vyjimecny situace lidi zvladaji dost spatne, takze i kdyby
to stroje delaly stejne blbe, aspon by to nebylo zhorseni. Jestli to
plati uz dnes, to nevim, asistencni systemy, ktery jsou v mojem aute,
jsou jen "zacatek", ale uz ted mi pomahaji a parkrat me dostaly z
neprijemnych situaci (zapricinenymi ostatnimi ridici a hustotou dopravy).
J.