[OT] Cisteni DPF filtru

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Pondělí Únor 17 18:09:15 CET 2020


Diky za info, prave teplotu u v diagnostice nemohu najit (2.0 TDCI 100kW 
typ G6DB) Asi bude nejjednodussi pridelat na trubku pred filtr sponou 
termoclanek a protahnout si dovnitr drat pro merak...
Tlaky mam o dost horsi, problemy to nejak pozorovatelne nedela, 
regenerace jsou nenapadne a netusim, jak caste - najel jsem zatim asi 
3kkm a nafta v oleji citit je, asi je i neco navic na merce, budu si to 
muset odmerovat.
Zajimave je, ze po ohrati se rozdil tlaku dost zvetsi - tipuju rtepelna 
roztaznost keramiky a zmenseni poru?  Kdyz jsem spustil regeneraci na 
miste, tak pocatecni tlak byl 8.8 kPa/3000rpm, po skonceni 12.6 kPa a 
regenerace oznacena za uspesnou. Ted je na volnobeh zastudena asi 0.6 a 
za tepla 1.3 kPa na volnobeh. Cim dal vic mi jako nejucinnejsi metoda 
levneho vycisteni pripada ten filtr chvili provozovat proste obracene, 
pokud tam dochazi i k tepelnym dilatacim ve strukture, mohl by 
nespalitelny bordel z poru ucinne vyficet...
Nasel jsem spravne, ze zavit pro tepelne cidlo je M14x1.5?


Dne 17.02.2020 v 16:06 Tomas Chvatal napsal(a):
> Regenerace by mela jit rozeznat od teploty u filtru. V diag. je na to 
> PID.
> Nad ?500? st. bych ocekaval regen.
>
>
> Ohledne tlaku na DPF mam ulozene toto:
> http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=196&t=41771&st=0&sk=t&sd=a&start=15 
>
>
> novy DPF 80- 150 Pa
> dobry 200- 900 Pa
>
> zaneseny 1,5 - 4 kPa
>
> Tlaky:
> foki: novy DPF cca 100Pa , jety ale dobry cca 500-600Pa , zaneseny 
> jsem delal i 4kPa
> http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=275&t=34787&st=0&sk=t&sd=a&start=75Fleishans 
> na skoleni:https://www.fcd.eu/blog/post/1472volnobeh          : do 6 
> mbar = 0.6 kPazvysene (4000tis.): 45hPa = 4.5 kPas přáním hezkého dne 
> / best regardsTomáš Chvátaltchvatal na fordiag.cz----- Původní zpráva 
> -----Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>Komu: 
> <hw-list na list.hw.cz>Odesláno: 15. února 2020 6:48Předmět: Re: [OT] 
> Cisteni DPF filtru> LPG jsem dost dlouho mival ale uz bych to nechtel. 
> Nejen technicke ale iorganizacni komplikace (parkovani, tankovani - 
> zejmena v zahranici...)>> Kazdopadne filtr zaneseny podle poslednich 
> informaci a mereni je, tlakovyrozdil je po zahrati podstatne vetsi nez 
> zastudena, coz mne zmatlo - priplnem vykony pres 30, mozna i pres 40 
> kPa, volnobeh 10-25kPa coz je asi 3xvic, nez jsem se na ruznych forech 
> docetl o beznych hodnotach ???> Premyslim o te opacne montazi na 
> nejakou dobu, asi uz na nem neni moc cozkazit, hrdlo snimace by melo 
> mit zavit M14x1.5? Na druhou stranu bych muselnavarit matku pro snimac 
> teploty. Diky provozu s aditivem by zrejme nemelabyt potreba 
> katalytickych prvku pro regeneraci ve filtru, katalyzator 
> zrejmefunguje dobre, regenerace probihaji. Stale ale nevim, ani s 
> diagnostikou,jak zjistit probihajici regeneraci za jizdy (motor G6DB 
> Euro4), nevi nekdo?>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list