[OT] Cisteni DPF filtru

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pondělí Únor 17 16:06:05 CET 2020

Regenerace by mela jit rozeznat od teploty u filtru. V diag. je na to PID.
Nad ?500? st. bych ocekaval regen.

Ohledne tlaku na DPF mam ulozene toto:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=196&t=41771&st=0&sk=t&sd=a&start=15

novy DPF 80- 150 Pa
dobry 200- 900 Pa

zaneseny 1,5 - 4 kPa

Tlaky:
 foki: novy DPF cca 100Pa , jety ale dobry cca 500-600Pa , zaneseny jsem
delal i 4kPa
 http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=275&t=34787&st=0&sk=t&sd=a&start=75Fleishans na skoleni:https://www.fcd.eu/blog/post/1472volnobeh          : do 6 mbar = 0.6 kPazvysene (4000tis.): 45hPa = 4.5 kPas přáním hezkého dne / best regardsTomáš Chvátaltchvatal na fordiag.cz----- Původní zpráva -----Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>Komu: <hw-list na list.hw.cz>Odesláno: 15. února 2020 6:48Předmět: Re: [OT] Cisteni DPF filtru> LPG jsem dost dlouho mival ale uz bych to nechtel. Nejen technicke ale iorganizacni komplikace (parkovani, tankovani - zejmena v zahranici...)>> Kazdopadne filtr zaneseny podle poslednich informaci a mereni je, tlakovyrozdil je po zahrati podstatne vetsi nez zastudena, coz mne zmatlo - priplnem vykony pres 30, mozna i pres 40 kPa, volnobeh 10-25kPa coz je asi 3xvic, nez jsem se na ruznych forech docetl o beznych hodnotach ???> Premyslim o te opacne montazi na nejakou dobu, asi uz na nem neni moc cozkazit, hrdlo snimace by melo mit
 zavit M14x1.5? Na druhou stranu bych muselnavarit matku pro snimac teploty. Diky provozu s aditivem by zrejme nemelabyt potreba katalytickych prvku pro regeneraci ve filtru, katalyzator zrejmefunguje dobre, regenerace probihaji. Stale ale nevim, ani s diagnostikou,jak zjistit probihajici regeneraci za jizdy (motor G6DB Euro4), nevi nekdo?>