[OT] Cisteni DPF filtru

Sobota Únor 15 06:48:45 CET 2020

LPG jsem dost dlouho mival ale uz bych to nechtel. Nejen technicke ale i
organizacni komplikace (parkovani, tankovani - zejmena v zahranici...)

Kazdopadne filtr zaneseny podle poslednich informaci a mereni je,
tlakovy rozdil je po zahrati podstatne vetsi nez zastudena, coz mne
zmatlo - pri plnem vykony pres 30, mozna i pres 40 kPa, volnobeh
10-25kPa coz je asi 3x vic, nez jsem se na ruznych forech docetl o
beznych hodnotach ???
Premyslim o te opacne montazi na nejakou dobu, asi uz na nem neni moc co
zkazit, hrdlo snimace by melo mit zavit M14x1.5? Na druhou stranu bych
musel navarit matku pro snimac teploty. Diky provozu s aditivem by
zrejme nemela byt potreba katalytickych prvku pro regeneraci ve filtru,
katalyzator zrejme funguje dobre, regenerace probihaji. Stale ale nevim,
ani s diagnostikou, jak zjistit probihajici regeneraci za jizdy (motor
G6DB Euro4), nevi nekdo?