[OT] Cisteni DPF filtru

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Čtvrtek Únor 13 09:58:35 CET 2020


Obecne primovstriky trpi na karbonovanim vseho (sani, ventily, vstriky, 
....)
FSI je kapitola sama pro sebe, to se s MPI Subaru nemuze srovnavat vubec.
Tam muze byt problem. Jakmile to jezdi na plyn, budou ty vstriky zapecene 
fest.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva ----- 
Od: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>
Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 11. února 2020 15:32
Předmět: RE: [OT] Cisteni DPF filtru


> Ale to se u Subaru bavíme o klasickým vstřikování typu MPI, ne? Do MPI jde 
> plyn narvat, i když má motor nalítáno půl milionu. Zásadní rozdíl je u 
> přímých vstřiků (FSI, GDI,...). Zcela upřímně, nějaký důvod to mít musí, 
> proč by mně člověk, který ten plyn montuje a má z toho kšeft, rozmlouval 
> instalaci do staršího FSI motoru, který by měl najeto minimálně 150 tisíc? 
> Navíc by se jednalo o V6 nebo V8, takže celkem drahý systém s drahou 
> instalací.
> Do té 2.7T plyn přišel taky, když mělo auto nalítáno 240 tisíc. Teď má 420 
> a pořád jezdí a ten plyn funguje, jenže je to klasický MPI.
>
>> -----Original Message-----
>> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Průha
>> Sent: Tuesday, February 11, 2020 2:50 PM
>> To: hw-list na list.hw.cz
>> Subject: Re: [OT] Cisteni DPF filtru
>>
>> Mám LPG v Subaru Forester 2,5 XT. A funguje to bez problémů. Instalovalo
>> se to tam, když to mělo nalítáno nějakých 150tkm. Taky jsem si vyslechl
>> spoustu chytrých řečí, co všechno se musí vyměnit a nakonec tam zůstaly
>> i ty svíčky, se kterýma jsem počítal.
>>
>> Měl jsem ho i v Suzuki Liana 1.6 atmosféra. Tam šlo taky asi ve 120tkm a
>> taky bez problémů. Teda po cca 50tkm výměna jednoho plynového
>> vstřikovače, ale bylo to v rámci záruky.
>>
>> A mám ho teď také v KIA Ceed 1.4l. Tam šlo hned od nového. Aktuálně
>> najeto 170tkm a taky jsem měnil jeden vstřikovač. Je fakt, že tady mám
>> nějaký přívstřik benzínu. Má to přímé vstřikování a plyn má vyšší
>> teplotu hoření, takže se musí trysky chladit. Údajně tam v každém cyklu
>> pustí maličko benzínu a dofouknou to plynem. Ale to mám z druhé ruky.
>> Spotřeba oproti papírovým 7l benzinu/100km je 7l plynu + cca 3/4l
>> benzínu. Měřeno dlouhodobě.
>>
>> Takže tolik má osobní zkušenost.
>>
>> H.
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 



Další informace o konferenci Hw-list