[OT] Cisteni DPF filtru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Únor 11 15:32:42 CET 2020


Ale to se u Subaru bavíme o klasickým vstřikování typu MPI, ne? Do MPI jde plyn narvat, i když má motor nalítáno půl milionu. Zásadní rozdíl je u přímých vstřiků (FSI, GDI,...). Zcela upřímně, nějaký důvod to mít musí, proč by mně člověk, který ten plyn montuje a má z toho kšeft, rozmlouval instalaci do staršího FSI motoru, který by měl najeto minimálně 150 tisíc? Navíc by se jednalo o V6 nebo V8, takže celkem drahý systém s drahou instalací.
Do té 2.7T plyn přišel taky, když mělo auto nalítáno 240 tisíc. Teď má 420 a pořád jezdí a ten plyn funguje, jenže je to klasický MPI.

> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Průha
> Sent: Tuesday, February 11, 2020 2:50 PM
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: Re: [OT] Cisteni DPF filtru
> 
> Mám LPG v Subaru Forester 2,5 XT. A funguje to bez problémů. Instalovalo
> se to tam, když to mělo nalítáno nějakých 150tkm. Taky jsem si vyslechl
> spoustu chytrých řečí, co všechno se musí vyměnit a nakonec tam zůstaly
> i ty svíčky, se kterýma jsem počítal.
> 
> Měl jsem ho i v Suzuki Liana 1.6 atmosféra. Tam šlo taky asi ve 120tkm a
> taky bez problémů. Teda po cca 50tkm výměna jednoho plynového
> vstřikovače, ale bylo to v rámci záruky.
> 
> A mám ho teď také v KIA Ceed 1.4l. Tam šlo hned od nového. Aktuálně
> najeto 170tkm a taky jsem měnil jeden vstřikovač. Je fakt, že tady mám
> nějaký přívstřik benzínu. Má to přímé vstřikování a plyn má vyšší
> teplotu hoření, takže se musí trysky chladit. Údajně tam v každém cyklu
> pustí maličko benzínu a dofouknou to plynem. Ale to mám z druhé ruky.
> Spotřeba oproti papírovým 7l benzinu/100km je 7l plynu + cca 3/4l
> benzínu. Měřeno dlouhodobě.
> 
> Takže tolik má osobní zkušenost.
> 
> H.



Další informace o konferenci Hw-list