Re: Zajímavé chování rychlovarné plotýnky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Únor 14 17:02:21 CET 2020

Podívejte se na to takhle, já nejsem povinen něco reklamovat a dokonce ani
nemusím nic koupit. V zahraničí se říká: "Zákazník = náš pán" tedy se
zákazníkem se jedná dobře a zákazník se hýčká, aby se vrátil. Je možné, že
nějaký Pepa třeba přemontuje výrobní číslo z nového na starý bojler, aby mu
uznali reklamaci, ale pokud se pak firma staví takto podezíravě ke všem
případům, tak taky u ní nikdo nemusí příště nic koupit.

Pokud nějakou zásuvku zapojíte mimo chránič s tím, že na ní bude PC nebo
lednička, kdo zaručí, že někdo jiný do ní nezapojí třeba gril?
Pokud je někde 6 PC tak je to asi firma a má tam být větší rozvodnice a
více okruhů s chrániči.
Koneckonců ,jak už tu zaznělo, vypadlý chránič je i možná indikace poruchy
typu teče voda, nebo hoří.
Konkrétně, mi začala hořet prodlužka na stavbě a vypadl chránič, jistič ne.
Prohořel totiž N na PE.

Karel