Re: Zajímavé chování rychlovarné plotýnky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 14 16:05:27 CET 2020

Já nepsal že musí být trouba připojená mimo chránič ale že takto připojená
být může. Důvody jsou zřejmé například když něco přeteče do útrob vlhkost
sražená z pečení a podobně. Stejně tak například počítače.... když vezmete
nějakých pět šest strojů, tak už vám to bude vyhazovat chránič protože
izolace je sice v pořádku, ale odrušovací sada kondenzátorů vyrobí takový
proud, že chránič to vyhodnocuje. Ostatně i vám může klidně po 8 letech
trouba vyhodit chránič v době  dovolené. Znám případ v rodině, kdy je to
stálo poměrne dost peněz za maso ze zabijačky b mrazáku. Ale abych tu
neplácal, tady je o tom diskuse,  moje zkušenosti mi říkají, že ne vše
dávat pod chránič a nebo jich tam nasekat několik a okruhy rozdělit.
https://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,3596.0.html