Re: Zajímavé chování rychlovarné plotýnky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Únor 14 15:39:50 CET 2020

Já teda nevím, proč by trouba měla být připojena mimo chránič, já mám v
domě 8 let vše přes dva čtyřpólové chrániče a zatím nebyl žádný problém.
Jediné co je mimo chránič je relé HDO.
Samozřejmě i mně a mým známým kdysi neuznali reklamaci s podobnými
argumenty (typu nemontoval to odborník), ale to pak vede k tomu, že např.
vestavnou indukční desku a troubu jsem si vybral konkrétní typ a prostě pak
koupil co nejlevněji někde přes polský eshop s vědomím, že záruka na to
nebude.
Karel